miercuri, 30 martie 2011

Lista cu negativele disponibile

 Pentru a vedea toate  negativele, click aici

1.        Am sa lupt-Catalin si Ramona Lup
2.       Asculta Dne strigatele mele
3.       Astazi venim -Speranta
4.       Ce mare Har-Speranta
5.       Ce putere mare - Geta Lazar
6.       Daca ai stii cat te-a iubit-Ligia Bodea
7.       Domnul va lupta pentru noi-Gabi Ilut
8.       Dumnezeu este taria-Vasile Balan
9.       In cer imi este casa-Speranta
10.   Lasa mila Ta-3,2,1
11.   Mergi nainte prin credinta-Andreea Popoi
12.   Mireasma de iertare-Emma Repede (Morosan)
13.   Numele lui Isus-Speranta
14.   Pe pamant sunt un strain-Speranta
15.   Plec-Catalin si Ramona Lup
16.   Ridica-ti patul si umbla-Speranta
17.   Sa seaman cu Tine-Speranta
18.   Sa-L slavim pe Dumnezeu-Speranta
19.   Scumpa Vesnicia- Catalin si Ramona Lup
20.   Stanca mea-Speranta
21.   Sus pe dealul de la Golgota-Ionut Craciun- Speranta
22.   Te slavesc- Speranta
23.   Toate stelele
24.   Vegheaza-n ceasul de pe urma-- Catalin si Ramona Lup
25.   Vine Isus-Adi Glica si Gabi Ilut
26.   Vino la El Speranta 32
27.   Vom pleca-Adi Lup
28.   Asteapta Duhul Slavei
29.   Binecuvantata-i nunta
30.   Boanerghes-Boanerghes
31.   Ca un râu-Speranta si Prietenii
32.   Cand se naste un copil-Chris(doar pian)
33.   Ce-ar fi faptura-mi fara Tine-Alin Timofte
34.   Constient sunt Doamne bine-Elim Harmony
35.   Cui sa-i dau de nu lui Isus-Fratii Pit
36.   Da, eu stiu-Gaithers
37.   De-atatea ori-Agnes si Andreina
38.   Doar o coliba
39.   Doar Tu
40.   Drumuri fara numar
41.   Eram pierdut, eram cazut-Speranta
42.   Eroii credintei-Catalin Lup
43.   Eu iti dau putere-Geta Lazar
44.   In bratul Tau-Alin Timofte
45.   Isus a venit la tine omule-Filadelfia
46.   Isus m-ai cuprins din necuprins
47.   Iti dau inima mea-Alin Timofte
48.   Noi ne-nchinam-Adi Cost
49.   Numai la Tine-Ioan Timofte
50.   O ce Prieten am in Isus
51.   O Miel Ceresc
52.   O patrie mareata-Speranta
53.   Pe un deal pe o cruce
54.   Printre spini
55.   Privesc inspre ceruri-Ramona Lup
56.   Sa stam in iubire- Alin Timofte
57.   Shalom Obraha-Ovidiu Liteanu
58.   Si Duhul si Mireasa-Omega
59.   Sunt aici stau dispozitia Ta
60.   Tu ii inalti
61.   Un templu sfant-Marius Pop
62.   Usa Harului-The Messengers
63.   Vindeci orice boala
64.   Vine Isus-Adi Glica
65.   Zi de sarbatoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu